شغل معتبر اینترنتی
شغل دوم
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
لینک دوستان
نویسندگان
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شغل اینترنتی و آدرس fdmi32.loxblog.com  لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 933
:: کل نظرات : 269

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 29
:: باردید دیروز : 584
:: بازدید هفته : 823
:: بازدید ماه : 613
:: بازدید سال : 20848
:: بازدید کلی : 101464
شغل معتبر اینترنتی

برای این که به راحتی در آمد کسب کنید بدون حتی زدن یک کلیک در آمد کسب کنید روش کار طوری است که فقط لازم است شما پیشرفت نمودارو حدس بزنید و نمودار کاملا مشابه بورس جهان است و با تشخیص درست می توانید پول خوبی را به دست آورید حتی لازم نیست یک ریال سرمایه گذاری کنید برای ثبت نام روی لینک زیر کلیک کنید اگر نتوانستید ثبت نام کنید کافیست در نظرات اعلام کنید تا ما شما را راهنمایی و یا  ثبت نام کنیم و هر سوالی که داشتید در نظرات اعلام کنید



تعداد بازدید از این مطلب: 1639
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : فرزاد
تاریخ : سه شنبه 26 فروردين 1388
نظرات
مطالب مرتبط با این پست

می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
سایه در تاریخ : 1393/5/18/6 - - گفته است :
سلام خوبی خوب میشه ادرس اون سایتی رو که میخواد شماره بگیریم بهمون بدی اخه من بلد نیستم میخوامم شرکت کنم یه سوالی دیگه من رو این لینکه کلیک میکنم همش خارجیه که اینجوری نمیفهمم چیکارکنم میشه بگی چجوری فارسیش کنم؟ممنون میشم راهنماییم کنی اگه میشه بیا وبم و بگو مرسی
پاسخ:سرویس شماره مجازی StickyNumber ببین کاری نداره فقط اگه بتونی ثبت نام کنی کار تمومه بعد ثبت نام روی عکس های پرچم آمریکا که همون ارزش پولشه که هی بالا و پایین میاد اگه درست حدس بزنی بهت پول می ده سعی کن اندازه حدسی که می زنی رو بیشتر کن که زیاد و راحت بتونی پول به دست بیاری

/weblog/file/img/m.jpg
Mr.who در تاریخ : 1393/5/13/1 - - گفته است :
میشه یکی منو ثبت نام کنه ایا ؟

/weblog/file/img/m.jpg
NIMA در تاریخ : 1393/4/18/3 - - گفته است :
از من شماره تلفون میخواد.هرچیم میدم قبول نمیکنه چیکار کنم؟
چون شماره هامو قبول نمیکنه نمیذاره حدسم بزنم.میگه اول شماره :|
شمارع رو چجور باید وارد کنم که درس باشه؟
من اینجوری وارد میکنم ولی قبول نداره:
98912***
پاسخ:ببینید شما باید اول از اینترنت یک شماره رایگان خارجی ثبت نام کنی بعضی از سایت ها میدن اگه جستو جو کنی می تونی پیدا کنی از اون سایت شماره رو می گیری و تو سایت مورد نظر ثبت می کنی بعد سایت مورد نظر یک کد میده می تونی او نو از سایتی که شماره تلفو نو گرفتی ببینی خیلی راحته اگه یکم کار کنی خیلی خیلی راحته اگه مشکلی بود دویاره پیام بزار

/weblog/file/img/m.jpg
فرناز در تاریخ : 1393/4/3/2 - - گفته است :
سلام گلم این چجوری کار میکنه باید چیکار کنم؟
پاسخ:خیلی راحت اول باید ثبت نام کنی شماره می خواد خارجی می تونی یه شماره رایگان خارجی ثبت نام کنی و یک کد می ده اونو می زنی و یه ایمیل می خواد که یه کدم به اون مزنه اونم اونجا می نویسی تو همون سایت خودت می بینی چی می خواد بعد از ثبت نام فقط کافی روی اون عکس مثلا دلار آمریکا کلیک می کنی و روند نمودارو حدس می زنی یکمی کار بکنی خودت می فهمی بعد از این که امتیازت به 20000 رسید بعد از اون هر چقدر بیشتر امتیاز بگیری بیشتر دلار بهت می ده من خودم همون روز اول 30000 بردم

/weblog/file/img/m.jpg
بلک لینک در تاریخ : 1393/2/21/7 - - گفته است :
سلام من اسمم زهراس چقدر خوشمله سایتت


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
به وبلاگ من خوش آمدید
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید